Є на що скаржитись?
🕔 Графік руху
🚌 Технічні несправності
🍀 Санітарний стан
👨 Поведінка водія
🤼 Перевантаження

Невключені gps навігатори ні на одній маршрутці, їздять через один, під'їжджають на 5-10 хвилин раніше розкладу, тому люди не встигають.

6 вересня 2021
Проблема розглянута
🕔 Графік руху
✉️ Повідомлення:
Скарга на неналежну роботу маршруток №51. Вимкнені навігатори, неможливо відстежити авто, на зупинку приїжджають раніше вказаного розкладу, а так як їхати в місто на роботу, навчання, то часто запізнюємось. Також не всі авто виходять на маршрут.
💬 Відповідь:
7 вересня 2021
Доброго дня! Повідомляємо, що згідно вимог статті 5 «Вимоги до звернення» Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями. З повагою, відділ звернень громадян.