Сумська міська рада запустила офіційний телеграм-бот, куди можна поскаржитися або звернутися з порадою щодо роботи міського громадського транспорту. Ми протестували роботу сервісу та рекомендуємо надалі користуватися ним.
Підтримка сервісу RUKH.SUMY.UA тимчасово призупинена. Ми вітаємо рішення міської ради, яке полегшує зв'язок громади з міською владою.
ГО «Місто розумних» слідкуватиме та підтримуватиме розвиток важливих сервісів, що покращують комфорт життя у Сумах. Підпишіться на нас у
фейсбуці та інстаграмі, щоб не пропустити важливі новини.
Ваша скарга успішно відправлена на модерацію. Щойно її перевірять адміністратори сайту, скарга буде направлена до Сумської міської ради. Відповідь на скаргу ви отримаєте на свою електронну пошту.
Помилка!
Ваш запит завершився невдачей. Помилка капчі
Персональні дані
Ваші персональні контактні необхідні виключно для подальшого формування звернення до Сумської міської ради згідно Закону України «Про звернення громадян».
Подаючи звернення, Ви підтверджуєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних в Базі персональних даних Сумської міської ради та її виконавчих органів, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.10 №2297-VI.
Заповнюючи форму, Ви засвідчуєте, що Ваші персональні дані добровільно надаються коаліції ГО "Сумська платформа реформ" (надалі – Організатор) з подальшим занесенням до бази персональних даних Організатора, а також підтверджуєте, що Організатор отримав ці дані правомірним чином та володіє ними на законних підставах. Ви погоджуєтесь на обробку Організатором Ваших персональних даних з метою забезпечення Вашої добровільної участі у заході та забезпечення реалізації інших сфер відносин, що безпосередньо пов’язані із проведенням заходу та вимагатимуть обробки Ваших персональних даних з метою дотримання вимог законодавства, умов договорів та / або інших правочинів чи реалізації прав, обов’язків та інтересів як Ваших, так і Організатора. Одночасно Ви надаєте згоду на збирання, накопичення, зберігання та обробку Ваших персональних даних для виконання зазначеної мети в межах коаліції ГО "Сумська платформа реформ" інших учасників проектів USAID/ENGAGE, та їх пов’язаних і афілійованих компаній, розміщених у різних країнах без наступного повідомлення Вас про передачу цих даних.
Щоб ознайомитися з будь-якими Вашими персональними даними, які є у нас, чи попросити нас видалити ці дані або припинити використовувати їх надалі, надайте нам, будь ласка, відповідний запит за електронною reformashka@gmail.com
Відправити скаргу Поля, позначені *, обов'язкові для офіційного розгляду заяви
Є на що скаржитись?
🕔Графік руху
🚌Технічні несправності
🍀Санітарний стан
👨 Поведінка водія
🤼Перевантаження
Поскаржитись
Відсутність gps, відсутність на маршруті машин 4 маршруту (особливо у вихідні дні)
12 березня 2023
На розгляді
Графік руху
✉️ Повідомлення:
4 маршрут - Відсутність машин в вихідний день 12.03.2023. Проблема систематична. Зі слів водіїв маршруту 4 у них відсутні напарники з-за хазяїна маршруту. Тому вони працюють тільки в будні дні. З цим пов'язано і з'їзд з маршруту після 17 години, бо треба відпочити перед наступним днем. Може власнику 4 маршруту зовсім байдужі умови перевезення пасажирів? Так віддайте маршрут 4 більш відповідальному перевізнику.
Аналогічні ситуація була і в будній день 09.03.2023. Як можна планувати поїздки при сестиматичному ігноруванні власником маршруток на 4 маршруті встановлення і використання jps. Може є більш достойні кандидати виграти тендер на 4 маршрут??? Вранці маршрутка битком забита пасажирами, маршрут вранці і ввечері завжди востребуваний, а ввечері на маршруті в кращому разі 1 машина. Скористатися в вихідні дні 4 маршрутом - нездійсненне щастя, бо jps завжди вимкнений і теж в кращому і на жаль такому рідкому явищу - максимум 1 машина. Ввечері взагалі машини відсутні.
Те саме - 08.03.2023. Власник машин на 4 маршруті не виконує елементарних вимог до перевезення.
Відсутність jps, відсутність на маршруті машин 4 маршруту о 18 годині.
Реагування на скарги зі сторони перевізника відсутні зовсім.
Та сама проблема із відсутністю машин на маршрута і 07 і 06 і 05 березня.
На маршруті №4 5 березня о 15-00 не курсувала жодна машина. Аналогічні ситуація і в інші вихідні дні. Також на даному маршруті постійна проблема із відображенням GPS моніторигну - не на всіх машинах ввімкнені або наявні маячки, що унеможливлює передбачуваність громадського транспорту. Будь ласка, забезпечте належну якість перевезень за маршрутом №4 "Аеропорт - Хіммістечко".
Машина 39-88 їзде без gps, хоча це вже не перша скарга на оснащення цієї машини gps.