Є на що скаржитись?
🕔 Графік руху
🚌 Технічні несправності
🍀 Санітарний стан
👨 Поведінка водія
🤼 Перевантаження

Порушення розкладу руху пасажирського транспорту перевізниками

20 липня 2021
Проблема розглянута
🕔 Графік руху
✉️ Повідомлення:
Відповідно до скарг жителів старостинського округу були зафіксовані такі факти порушення розкладу надавачами послуг (транспортні засоби не виходили на маршрут) за маршрутами «Суми – Велика Чернеччина» та «Велика Чернеччина – Суми»: - 12 липня – 14 липня - рейс о 8:30 з Великої Чернеччини; - 12 липня - рейс о 16:30 із Сум; - 14 липня – рейс о 13:15 з Великої Чернеччини; - 15липня, 16 липня - рейс о 12:30 з Великої Чернеччини; - 17 липня – рейс о 18:50 із Сум; - 19 липня - рейс о 10:20 із Великої Чернеччини. І це не весь перелік тих рейсів, які не здійснювалися згідно розкладу руху. Такі порушення мають системний характер. Проблемною є ситуація з пасажирським транспортом у святкові та вихідні дні, особливо в неділю, коли розрив між рейсами становить 1,5-2 години, а після 18:50 год. виїхати з Сум взагалі немає чим. Фактично ті, хто працюють у вихідні дні, позбавлені можливості скористатися пасажирським транспортом зазначених перевізників.
💬 Відповідь:
6 серпня 2021
Доброго дня! Повідомляємо, що згідно вимог статті 5 «Вимоги до звернення» Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями. З повагою, відділ звернень громадян.