Сумська міська рада запустила офіційний телеграм-бот, куди можна поскаржитися або звернутися з порадою щодо роботи міського громадського транспорту. Ми протестували роботу сервісу та рекомендуємо надалі користуватися ним.
Підтримка сервісу RUKH.SUMY.UA тимчасово призупинена. Ми вітаємо рішення міської ради, яке полегшує зв'язок громади з міською владою.
ГО «Місто розумних» слідкуватиме та підтримуватиме розвиток важливих сервісів, що покращують комфорт життя у Сумах. Підпишіться на нас у
фейсбуці та інстаграмі, щоб не пропустити важливі новини.
Ваша скарга успішно відправлена на модерацію. Щойно її перевірять адміністратори сайту, скарга буде направлена до Сумської міської ради. Відповідь на скаргу ви отримаєте на свою електронну пошту.
Помилка!
Ваш запит завершився невдачей. Помилка капчі
Персональні дані
Ваші персональні контактні необхідні виключно для подальшого формування звернення до Сумської міської ради згідно Закону України «Про звернення громадян».
Подаючи звернення, Ви підтверджуєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних в Базі персональних даних Сумської міської ради та її виконавчих органів, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.10 №2297-VI.
Заповнюючи форму, Ви засвідчуєте, що Ваші персональні дані добровільно надаються коаліції ГО "Сумська платформа реформ" (надалі – Організатор) з подальшим занесенням до бази персональних даних Організатора, а також підтверджуєте, що Організатор отримав ці дані правомірним чином та володіє ними на законних підставах. Ви погоджуєтесь на обробку Організатором Ваших персональних даних з метою забезпечення Вашої добровільної участі у заході та забезпечення реалізації інших сфер відносин, що безпосередньо пов’язані із проведенням заходу та вимагатимуть обробки Ваших персональних даних з метою дотримання вимог законодавства, умов договорів та / або інших правочинів чи реалізації прав, обов’язків та інтересів як Ваших, так і Організатора. Одночасно Ви надаєте згоду на збирання, накопичення, зберігання та обробку Ваших персональних даних для виконання зазначеної мети в межах коаліції ГО "Сумська платформа реформ" інших учасників проектів USAID/ENGAGE, та їх пов’язаних і афілійованих компаній, розміщених у різних країнах без наступного повідомлення Вас про передачу цих даних.
Щоб ознайомитися з будь-якими Вашими персональними даними, які є у нас, чи попросити нас видалити ці дані або припинити використовувати їх надалі, надайте нам, будь ласка, відповідний запит за електронною reformashka@gmail.com
Відправити скаргу Поля, позначені *, обов'язкові для офіційного розгляду заяви
Є на що скаржитись?
🕔Графік руху
🚌Технічні несправності
🍀Санітарний стан
👨 Поведінка водія
🤼Перевантаження
Поскаржитись
Водій перевозив стоячих пасажирів.
5 липня 2021
Проблема розглянута
🤼 Перевантаження
✉️ Повідомлення:
Водій тролейбуса (083), що слідував маршрутом 10а на відрізку від Гевоїв Крут до вул.Харківська перевозив стоячих пасажирів. Він не слідкував за кількістю людей, що заходили до салону тролейбуса. Стоячих пасажирів було досить багато, нажаль на фото видно лише малу частину. Лише повернувши на вул.Харківська він почав слідкувати за кількістю пасажирів. Вийшовши з салону, я запитала у водія, чому він порушив правила та перевозив стоячих пасажирів. У відповідь водій підвищував голос, говорив, що йому набридло виганяти пасажирів, і що взагалі таких як я він перевозити не буде.
Додам, що такі як я це мами з візочками. Крім того паркувався водій не зручно, і з візочком заходи та виходити було зовсім не зручно тримаючи коляску в руках.
Прошу провести з водієм відповідну роботу та розібратися, на підставі чого водій перевозив стоячих пасажирів!