Є на що скаржитись?
🕔 Графік руху
🚌 Технічні несправності
🍀 Санітарний стан
👨 Поведінка водія
🤼 Перевантаження

Водій перевозив стоячих пасажирів.

2 липня 2021
Проблема розглянута
🤼 Перевантаження
✉️ Повідомлення:
Водій тролейбуса 083, який їхав маршрутом 10а (від кінцевої зупинки на Героїв Крут від'їхав близько 15.55) по дорозі від вул. Героїв Крут до вул.Харківська забирав усіх охочих і перевозив доволі велику кількість стоячих пасажирів. На жаль, на фото видно лише частину людей, насправді їх було більше. Інакше фото зробити не мала змоги. На зупинці ж Сумсільмаш він взяв лише частину охочих, решті відмовив через те що сидячі місця зайняті. На моє запитання чому частину маршруту він перевозив стоячих пасажирів, а частину ні. Водій почав кричати, та сказав, що таких як я він взагалі не буде перевозити. Таких як я, тобто мам з маленькою дитиною у візочку. Про те що він паркувався далеко від бордюру і я заносила візочок на руках то взагалі мовчу...
💬 Відповідь:
5 липня 2021
Доброго дня! Повідомляємо, що згідно вимог статті 5 «Вимоги до звернення» Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями. З повагою, відділ звернень громадян.