Є на що скаржитись?
🕔 Графік руху
🚌 Технічні несправності
🍀 Санітарний стан
👨 Поведінка водія
🤼 Перевантаження

Водій сказав платити школяру

23 червня 2021
Проблема розглянута
👨‍ Поведінка водія
✉️ Повідомлення:
У тролейбусі 10А я вранці сів у тролейбус і водій сказав що треба учнівський квиток, я сказав що немає і водій сказав платити аж 4 грн, це незаконно, у мене було 3 грн і мене водій чуть не вигнав із тролейбуса, це ужас, я сідав на другі тролейбуси і квиток не потрібен був
💬 Відповідь:
24 червня 2021
Доброго дня! Повідомляємо, що згідно вимог статті 5 «Вимоги до звернення» Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями. З повагою, відділ звернень громадян.