Сумська міська рада запустила офіційний телеграм-бот, куди можна поскаржитися або звернутися з порадою щодо роботи міського громадського транспорту. Ми протестували роботу сервісу та рекомендуємо надалі користуватися ним.
Підтримка сервісу RUKH.SUMY.UA тимчасово призупинена. Ми вітаємо рішення міської ради, яке полегшує зв'язок громади з міською владою.
ГО «Місто розумних» слідкуватиме та підтримуватиме розвиток важливих сервісів, що покращують комфорт життя у Сумах. Підпишіться на нас у
фейсбуці та інстаграмі, щоб не пропустити важливі новини.
Ваша скарга успішно відправлена на модерацію. Щойно її перевірять адміністратори сайту, скарга буде направлена до Сумської міської ради. Відповідь на скаргу ви отримаєте на свою електронну пошту.
Помилка!
Ваш запит завершився невдачей. Помилка капчі
Персональні дані
Ваші персональні контактні необхідні виключно для подальшого формування звернення до Сумської міської ради згідно Закону України «Про звернення громадян».
Подаючи звернення, Ви підтверджуєте свою згоду на обробку Ваших персональних даних в Базі персональних даних Сумської міської ради та її виконавчих органів, відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.10 №2297-VI.
Заповнюючи форму, Ви засвідчуєте, що Ваші персональні дані добровільно надаються коаліції ГО "Сумська платформа реформ" (надалі – Організатор) з подальшим занесенням до бази персональних даних Організатора, а також підтверджуєте, що Організатор отримав ці дані правомірним чином та володіє ними на законних підставах. Ви погоджуєтесь на обробку Організатором Ваших персональних даних з метою забезпечення Вашої добровільної участі у заході та забезпечення реалізації інших сфер відносин, що безпосередньо пов’язані із проведенням заходу та вимагатимуть обробки Ваших персональних даних з метою дотримання вимог законодавства, умов договорів та / або інших правочинів чи реалізації прав, обов’язків та інтересів як Ваших, так і Організатора. Одночасно Ви надаєте згоду на збирання, накопичення, зберігання та обробку Ваших персональних даних для виконання зазначеної мети в межах коаліції ГО "Сумська платформа реформ" інших учасників проектів USAID/ENGAGE, та їх пов’язаних і афілійованих компаній, розміщених у різних країнах без наступного повідомлення Вас про передачу цих даних.
Щоб ознайомитися з будь-якими Вашими персональними даними, які є у нас, чи попросити нас видалити ці дані або припинити використовувати їх надалі, надайте нам, будь ласка, відповідний запит за електронною reformashka@gmail.com
Відправити скаргу Поля, позначені *, обов'язкові для офіційного розгляду заяви
Є на що скаржитись?
🕔Графік руху
🚌Технічні несправності
🍀Санітарний стан
👨 Поведінка водія
🤼Перевантаження
Поскаржитись
Сидіння у печальному стані
4 червня 2021
Проблема розглянута
🚌 Технічні несправності
✉️ Повідомлення:
Салон маршруток РУТа уже не дивує, чесно кажучи. У більшості із них - брудно, із даху тече вода, водії курять та розмовляють по телефону одночасно. Між дверями та каркасом маршрутки великі дірки, куди сильно задуває вітер та ллється дощ.
У маршрутці №7 відірване сидіння, яке додає романтики під час поїздки на Хіммістечко.
Інцидент виявлено вчора 03.06.2021 о 14-й годині.
💬 Відповідь:
7 червня 2021
Доброго дня!
Повідомляємо, що згідно вимог статті 5 «Вимоги до звернення» Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями.
З повагою, відділ звернень громадян.