Є на що скаржитись?
🕔 Графік руху
🚌 Технічні несправності
🍀 Санітарний стан
👨 Поведінка водія
🤼 Перевантаження

Отримала відповідь на електронне звернення від 20.11.21 стосовно некоректної поведінки водія та його перебування без маски.

14 грудня 2021
Проблема розглянута
👨‍ Поведінка водія
✉️ Повідомлення:
Добре , що зробили цей ресурс, але дуже погано, що це гра в одні ворота. Отримала відповідь на скаргу 14.12.2021 # 551 і знаходжуся в тихому шоці. Мене при свідках водій без маски облаяв і звинуватив, що я йому 100 грн дала за проїзд з наміром розбити сотню ... не смішіть мене , будь ласка... що це за гроші в наш час? і все це при свідках та й потім ще всю дорогу бубонів. А отримала від Вас у відповідь, що доказів немає і що розглянули мою скаргу, але підтвердження відсутнє , тому схильні вірити водію, а не моїм показанням! Люди, ви люди чи де???? Які свідчення диспетчера підприємства, що водій був у масці??? Він що, їздить в маршрутці з ним весь день і спостерігає щосекунди, щоб водій виконував протиепідеміологічні вимоги??? Я й до цього була обурена Вашими відписками, а тепер на 100% впевнена, що проблема в безвідповідальності. Хто-небудь хоть пальцем поворушив , щоб зателефонувати мені та уточнити, хто-небудь камеру спостереження у маршрутці подивився, щоб впевнитися, що водій дійсно без маски і бубонів всю дорогу, поки віз мене та інших пасажирів? Чекаю на інструкцію, що я маю робити в такому випадку, коли водій хамовито себе поводить та порушує мою честь та гідність! Сподіваюся, що хоть хтось почне займатися ВИРІШЕННЯМ питань, а не писати пусті відписки за бюджетні кошти!!!
💬 Відповідь: